/



Cât de bun este logo-ul companiei dvs?

Autor: Ionut Dinu | 4 - Jul - 2015

Home » Blog » Branding » Cât de bun este logo-ul companiei dvs?

În ziua de astăzi, mai nou este întotdeauna mai bine. Toată lumea vrea cele mai noi tehnologii, cele mai noi haine și cele mai noi stiluri. Afacerile de succes își retușează și modernizează aspectul în mod constant astfel încât clienții să rămână atât mulțumiți cât și interesați de brand-ul lor.

Primim adesea solicitări din partea clienților care apelează la serviciile noastre de redesign al site-ului dar doresc ca logo-ul lor (care l-au avut de la începutul afacerii lor) să rămână aceleași. Dacă motivul acestei alegeri este reducerea costurilor sau un atașament sentimental pentru logo-ul existent, rezultatul final este un site modern, nou care este pus în umbră de sigla veche care în același timp îngreunează și limitează procesul de redesign.

Pentru a ajuta companiile să decidă dacă logo-ul lor are nevoie sau nu de un redesign, în acest articol sunt 5 întrebări cheie pentru a determina acest lucru.

Poate aduce o diferență pozitivă?

Dacă vă uitați la produsele din jurul dvs veți observa că majoritatea au un logo modern și distinctiv. Pentru a vă raspunde la întrebare gandiți-vă dacă odată cu schimbarea logo-ului potențialii clienți ar fi mult mai dispuși să cumpere produsele sau să apeleze la serviciile dvs.  Ar justifica acest lucru cheltuiala din punct de vedere al rezultatelor de business?

81

Logo-ul actual creează probleme tehnice?

Modele complexe de logo nu se comprimă foarte bine la micșorarea dimensiunii iar cele multi-colorate sunt greu de folosit cu alte combinații de culori și pot deveni prea scumpe pentru a le imprima. Astfel de considerații tehnice ar putea părea nesemnificative, dar ele pot fi motive întemeiate pentru redesign.

A fost realizat de un prieten sau membru de familie?

Foarte multe afaceri încep cu bugete mici sau foarte mici. Cu bugete mici și resurse puține mulți proprietari de afaceri solicită ajutor de la prieteni sau membri ai familiei pentru proiectarea logo-ului. Chiar dacă acesta și-a servit scopul pentru primii ani poate fi timpul să solicitați ajutorul unui designer profesionist pentru a putea ține pasul cu noile tendințe din mediul online și pentru a putea duce afacerea dvs la un nivel cu totul nou.

Conține elemente 3D, reflecții sau umbre?

Poate fi doar o parere personală dar în prezent un logo trebuie să fie simplu, curat și concis și nu conține prea multe efecte precum reflecții sau umbre. Unul eficient prezintă esența unei companii cu doar câteva elemente de design, iar cu cât sunt mai puține cu atât mai bine.

 

2

Este logo-ul dvs memorabil?

Are un impact vizual major asupra privitorului? Creați pentru brand-ul dvs un design grafic care este ușor de recunoscut și amintit. Logo-urile simple tind să treacă cu succes testul timpului devenind ușor de recunoscut pentru un public larg, dovadă sunt exemple precum Apple, Starbucks și Nike.

Logo-ul ar trebui să reprezinte compania cu exactitate, cine sunteți și ce servicii oferiți. Totodată trebuie să fie profesionist, demn de încredere și de neuitat.
Dacă lucrurile nu stau chiar așa atunci logo-ul companiei dvs are nevoie de un redesign. Investiți într-un logo de calitate, unul profesionist vă va oferi un avantaj competitiv!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *